Som iværksætter er du typisk rigtigt skarp i dit produkt, men det er ikke altid at du også ved alt om at kommunikere, annoncerer og administrerer en virksomhed, når dit hjertebarn begynder at vokse. Det er selvfølgelig fordi, at de færreste af os har prøvet at administrerer en virksomhed før vi starter vores egen, og der er selvfølgelig masser af læring der kommer hen ad vejen.
Optimer din virksomhed
Som ny iværksætter er det en rejse der inkluderer læring, fejl og succeser, aspekter som hænger unægtelig sammen, men på et tidspunkt vil din virksomhed være stor nok til at der skal værre færre fejl, og langt flere succeser hvis du vil begå dig på de helt store markeder. Det er helt klart at ikke alle er eksperter i alle aspekter af at drive en virksomhed, og derfor er den en rigtig god grund at bruge værktøjer og mennesker der kan hjælpe dig, med at nå de mål du har sat for din virksomhed.
Et af de helt store værktøjer, som kan bruges af virksomheder i alle størrelser, men sjældent bliver benyttet, nemlig Microsofts ERP-system, som hedder Microsoft Dynamics 365. Et ERP-system betyder Enterprise Ressource Planning system, som er netop det, systemet formår at gøre, Microsoft Dynamics 365 hjælper med at skabe et digitalt overblik over din virksomhed, som gør det muligt for at have fokus på enkelte processer når det kommer til procesoptimering.
Brug teknologien
Microsoft Dynamics 365 hjælper i bund og grund med at øge din kundeloyalitet, økonomisk overblik og et sammenspil mellem forskellige afdelinger. Microsofts ERP-system hjælper med at øge kundeloyaliteten, ved at give samme funktioner som et CRM-system, som kan hjælpe dig med at skabe et overblik over dine kunder og deres handelsvaner i forhold til dine produkter. Samtidig samler Microsofts Dynamics 365 dine virksomhedsprocesser et sted, som gør det muligt for dine sælgere at have en bedre mulighed for at konvertere dine leads. Dine medarbejdere vil have mulighed for at få indblik i hele virksomheden og kan derved bedre agere i forhold til virksomhedens situation, både for at give dine kunder det bedste resultat, men også for at alle medarbejdere har den samme information til rådighed. Du kan læse meget mere om Microsoft Dynamics 365 hos Datacon, som er Microsoft Dynamics partner, som betyder at de har et direkte samarbejde med Microsoft om den bedste løsning hele tiden.
Gør nytte af menneskelige ressourcer
Det er langt fra alle der er eksperter når det kommer til at kommunikere til sine medarbejdere eller til sin målgruppe, og det er en rigtig god idé at sørge for at anskaffe de menneskelige ressourcer som gør det muligt at ramme målgruppen og medarbejderne præcis som intentionen var med kommunikationen. Hos BRO kommunikation har de specialiseret sig i at ændre vaner hos målgruppen gennem kommunikation, hjælpe med at optimerer teams gennem kommunikation, og uanset størrelse er de klare eksperter i kommunikation. BRO kommunikation har specialiseret sig i at kombinere optimering med kommunikation, ved at kombinere organisationsforståelse, psykologi, sociologi og design, for at give din den bedste kommunikative løsning, og de flytter grænser når det kommer til hvad du kan gøre med kommunikation.